This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

the derevolutions - We Found That Beat

the derevolutions - We Found That BeatΟι the derevolutions κατοικούν στην Βοστώνη και παίζουν μια περίεργη pop με πολλές funky jazz λούπες και έναν ενδιαφέρον ηλεκτρονικό ήχο .
Στο soundcloud μπορείτε να βρείτε αρκετά κομμάτια τους και πολλά από αυτά με ενεργοποιημένο το free download.


Stereovoid -Lighthouse

Lighthouse cover artΧθες βράδυ είχα πάει στο Zero για να ακούσω τον φίλο Sigmataf η έκπληξη της βραδιάς όμως ήταν το group που άνοιγε το live.
Το group λεγόταν stereovoid και δεν πρέπει κανείς τους να ήταν γεννημένος πριν το 93.


Η μουσική τους ένα κράμα δυνατόν κιθαριστικών  riff με πολλά ηλεκτονικά στοιχεία.
Στο live τους ιδιαίτερα δυνατοί με ένα ντράμμερ που πραγματικά δίνει ένα επιπλέον plus στην μπάντα.


Πολλά περισσότερα για αυτούς δεν γνωρίζω απλά από αυτό που άκουσα εχθές πιστεύω πως έχουν πολύ μέλλον.


Μπορείτε να δείτε το προφίλ τους στο Facebook εδώ και το πρώτο digital single εδώ


ελπίζω να τους απολαύσετε



Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Joan As Police Woman - Holy City

Η Joan As Police Woman  (Joan Wasser) είναι μια μουσικός που έχει στην καριέρα της τρία album και πολλές συνεργασίες με Lou Reed, John Cale, Tanya Donelly, Sheryl Crow, Sparklehorse, Dave Gahan, Elton John και άλλους ως μουσικός και έχει πάρει μέρος σε πολλά σχήματα και projects.

Επίσης ήταν ζευγάρι με τον Jeff Buckley μέχρι τον πρόωρο χαμό του το 1997.

H Joan είχε μια πλούσια καριέρα μέχρι σήμερα αλλά κυρίως στα παρασκήνια με το νέο της album ελπίζει να γίνει γνωστή και στο ευρύτερο κοινό με ποιο pop ήχο,πραγματικά χαρούμενο.



Το Ηoly City είναι από το album που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο με τίτλο Classic.








Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Flume & Chet Faker - Drop The Game

Τον περασμένο Νοέμβριο κυκλοφόρησε ένα EP Σε συνεργασία των Flume & Chet Faker .
Σε αυτό το Drop the Game πραγματικά είναι ξεχωριστώ undertone αλλά γεμάτο δυνατές λούπες.

Foreign/National-All Honesty

Στην μακρινή Αυστραλία κάπου τώρα τελειώνει το καλοκαίρι και μπαίνουν στο φθινόπωρο,επίσης οι Foreign/National κυκλοφορούν το Δεύτερο τους single All Honesty πριν την κυκλοφορία του πρώτου τους EP τον Απρίλιο.

Οι  Foreign/National χρησιμοποιούν Jazzy ρυθμούς στο μπάσο με undertone πλήκτρα και indie pop κιθάρες και φωνητικά για να φτάσουν σε ένα πραγματικά πολύ καλό αποτέλεσμα.

Νομίζω πως το συγκικριμένο τραγούδι εύκολα καρφώνεται στο μυαλό σου και σου δημιουργεί συναισθήματα ευφορίας.

Ελπίζω το EP να είναι εξίσου καλό.

To  All Honesty μπορείτε να το ακούσετε εδώ

https://soundcloud.com/foreign-national/all-honesty?in=rockcurrent/sets/foreign-national-all-honesty


εδώ το και πρώτο Single "Paris"


Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Από τους The Sundays στους The Sun Days

Οι The Sundays το 1989 κυκλοφόρησαν το τραγούδι Here's Where The Story Ends ένα τραγούδι που μας ακολουθούσε σε όλη την δεκαετία του 90.

The Sundays
Οι The Sundays μια μπάντα με καθαρό indie κιθαριστικό pop ήχο που λάτρεψε όλη η 90s γενιά.
Ο ήχος τους βασισμένος στους smiths και στους Cocteau Twins με τα χαρακτηριστηκά φωνητικά της Harriet Wheeler.





 


Οι The Sun Days έρχονται περίπου 20 χρόνια μετά για αποδείξουν πως η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται ως φάρσα.
Οι The Sun Days από την Σουηδία έρχονται με υπέροχη indie pop μελωδία γυναικία φωνητικά,βγαλμένα και αυτά από την δεκαετία των 90s .


Cover Photo


Και αυτοί με σαφείς επιρροές από smiths δίνουν μια όμορφη κιθαριστική pop στο κομμάτι Don't need to be them που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες σαν single.

P.S. τσεκάρετε το τέλος του βίντεο τέλειο....!!!



 

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Broken Bells-After the disco

Οι Καλιφορνέζοι Broken Bells ήταν από το πρώτο τους δίσκο ένα από τα αγαπημένα μου νέα συγκροτήματα.
Στο 2ο Studio album τους αποδεικνύουν ότι αυτό δεν ήταν τυχαίο.
Ένας δίσκος πολύ καλός αν και του λείπουν οι μουσικοί πειραματισμοί που θα περίμενε κάποιος από τον Brian Burton ακούγεται ευχάριστα από την αρχή εώς στο τέλος.
Το ομώνυμο κομμάτι space rock ίσως σίγουρα είναι γραμμένο ως εύπεπτο single για το μεγάλο κοινό για ραδιόφωνα και πειράζοντας λίγο το pitch ή με κάποιο καλό remix και για γεμάτα μπαρ,

Σίγουρα ξεχωρίζω το Medicine και το No matter what you are told στις κορυφαίες στιγμές του album αλλά σίγουρα από αυτό το album στο μέλλον και μετά από αρκετές ακροάσεις θα βρω αρκετά νέα σημεία μουσικής απόλαυσης.