This Blog
This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.
Enjoy my selections .
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.
Enjoy my selections .
Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014
Stereovoid -Lighthouse
Η μουσική τους ένα κράμα δυνατόν κιθαριστικών riff με πολλά ηλεκτονικά στοιχεία.
Στο live τους ιδιαίτερα δυνατοί με ένα ντράμμερ που πραγματικά δίνει ένα επιπλέον plus στην μπάντα.
Πολλά περισσότερα για αυτούς δεν γνωρίζω απλά από αυτό που άκουσα εχθές πιστεύω πως έχουν πολύ μέλλον.
Μπορείτε να δείτε το προφίλ τους στο Facebook εδώ και το πρώτο digital single εδώ
ελπίζω να τους απολαύσετε
Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014
Joan As Police Woman - Holy City
Η Joan As Police Woman (Joan Wasser) είναι μια μουσικός που έχει στην καριέρα της τρία album και πολλές συνεργασίες με Lou Reed, John Cale, Tanya Donelly, Sheryl Crow, Sparklehorse, Dave Gahan, Elton John και άλλους ως μουσικός και έχει πάρει μέρος σε πολλά σχήματα και projects.
Επίσης ήταν ζευγάρι με τον Jeff Buckley μέχρι τον πρόωρο χαμό του το 1997.
H Joan είχε μια πλούσια καριέρα μέχρι σήμερα αλλά κυρίως στα παρασκήνια με το νέο της album ελπίζει να γίνει γνωστή και στο ευρύτερο κοινό με ποιο pop ήχο,πραγματικά χαρούμενο.
Το Ηoly City είναι από το album που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο με τίτλο Classic.
Επίσης ήταν ζευγάρι με τον Jeff Buckley μέχρι τον πρόωρο χαμό του το 1997.
H Joan είχε μια πλούσια καριέρα μέχρι σήμερα αλλά κυρίως στα παρασκήνια με το νέο της album ελπίζει να γίνει γνωστή και στο ευρύτερο κοινό με ποιο pop ήχο,πραγματικά χαρούμενο.
Το Ηoly City είναι από το album που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο με τίτλο Classic.
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014
Flume & Chet Faker - Drop The Game
Τον περασμένο Νοέμβριο κυκλοφόρησε ένα EP Σε συνεργασία των Flume & Chet Faker .
Σε αυτό το Drop the Game πραγματικά είναι ξεχωριστώ undertone αλλά γεμάτο δυνατές λούπες.
Σε αυτό το Drop the Game πραγματικά είναι ξεχωριστώ undertone αλλά γεμάτο δυνατές λούπες.
Foreign/National-All Honesty
Στην μακρινή Αυστραλία κάπου τώρα τελειώνει το καλοκαίρι και μπαίνουν στο φθινόπωρο,επίσης οι Foreign/National κυκλοφορούν το Δεύτερο τους single All Honesty πριν την κυκλοφορία του πρώτου τους EP τον Απρίλιο.Οι Foreign/National χρησιμοποιούν Jazzy ρυθμούς στο μπάσο με undertone πλήκτρα και indie pop κιθάρες και φωνητικά για να φτάσουν σε ένα πραγματικά πολύ καλό αποτέλεσμα.
Νομίζω πως το συγκικριμένο τραγούδι εύκολα καρφώνεται στο μυαλό σου και σου δημιουργεί συναισθήματα ευφορίας.
Ελπίζω το EP να είναι εξίσου καλό.
To All Honesty μπορείτε να το ακούσετε εδώ
https://soundcloud.com/foreign-national/all-honesty?in=rockcurrent/sets/foreign-national-all-honesty
εδώ το και πρώτο Single "Paris"
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014
Από τους The Sundays στους The Sun Days
Οι The Sundays το 1989 κυκλοφόρησαν το τραγούδι Here's Where The Story Ends ένα τραγούδι που μας ακολουθούσε σε όλη την δεκαετία του 90.

Οι The Sundays μια μπάντα με καθαρό indie κιθαριστικό pop ήχο που λάτρεψε όλη η 90s γενιά.
Ο ήχος τους βασισμένος στους smiths και στους Cocteau Twins με τα χαρακτηριστηκά φωνητικά της Harriet Wheeler.
Οι The Sundays μια μπάντα με καθαρό indie κιθαριστικό pop ήχο που λάτρεψε όλη η 90s γενιά.
Ο ήχος τους βασισμένος στους smiths και στους Cocteau Twins με τα χαρακτηριστηκά φωνητικά της Harriet Wheeler.
Οι The Sun Days έρχονται περίπου 20 χρόνια μετά για αποδείξουν πως η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται ως φάρσα.
Οι The Sun Days από την Σουηδία έρχονται με υπέροχη indie pop μελωδία γυναικία φωνητικά,βγαλμένα και αυτά από την δεκαετία των 90s .

Και αυτοί με σαφείς επιρροές από smiths δίνουν μια όμορφη κιθαριστική pop στο κομμάτι Don't need to be them που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες σαν single.
P.S. τσεκάρετε το τέλος του βίντεο τέλειο....!!!
Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014
Broken Bells-After the disco
Οι Καλιφορνέζοι Broken Bells ήταν από το πρώτο τους δίσκο ένα από τα αγαπημένα μου νέα συγκροτήματα.
Στο 2ο Studio album τους αποδεικνύουν ότι αυτό δεν ήταν τυχαίο.
Ένας δίσκος πολύ καλός αν και του λείπουν οι μουσικοί πειραματισμοί που θα περίμενε κάποιος από τον Brian Burton ακούγεται ευχάριστα από την αρχή εώς στο τέλος.
Το ομώνυμο κομμάτι space rock ίσως σίγουρα είναι γραμμένο ως εύπεπτο single για το μεγάλο κοινό για ραδιόφωνα και πειράζοντας λίγο το pitch ή με κάποιο καλό remix και για γεμάτα μπαρ,
Σίγουρα ξεχωρίζω το Medicine και το No matter what you are told στις κορυφαίες στιγμές του album αλλά σίγουρα από αυτό το album στο μέλλον και μετά από αρκετές ακροάσεις θα βρω αρκετά νέα σημεία μουσικής απόλαυσης.
Στο 2ο Studio album τους αποδεικνύουν ότι αυτό δεν ήταν τυχαίο.
Ένας δίσκος πολύ καλός αν και του λείπουν οι μουσικοί πειραματισμοί που θα περίμενε κάποιος από τον Brian Burton ακούγεται ευχάριστα από την αρχή εώς στο τέλος.
Το ομώνυμο κομμάτι space rock ίσως σίγουρα είναι γραμμένο ως εύπεπτο single για το μεγάλο κοινό για ραδιόφωνα και πειράζοντας λίγο το pitch ή με κάποιο καλό remix και για γεμάτα μπαρ,
Σίγουρα ξεχωρίζω το Medicine και το No matter what you are told στις κορυφαίες στιγμές του album αλλά σίγουρα από αυτό το album στο μέλλον και μετά από αρκετές ακροάσεις θα βρω αρκετά νέα σημεία μουσικής απόλαυσης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
