This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Kate Tempest - Lonely Daze

H Kate Tempest είναι ηθοποιός ποιήτρια και κατά κάποιο τρόπο τραγουδίστρια.
όπως θέλει να λέει δεν τραγουδάει αλλά απλά απαγγέλλει με συνοδία μουσικής.
Το album της θα κυκλοφορήσει στις 19 Μαΐου από την Big Dada θα λέγεται Everybody down και όπως περιγράφει όλα τα τραγούδια είναι μια εξιστόρηση μιας μεγάλης ιστορίας.

Ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον και εδώ ένα πρώτο δείγμα.

Bleachers - I Wanna Get Better

Οι bleachers είναι το νέο project του Jack Antonoff τραγουδιστή των fun και των Steel Train.

Χαρούμενη Indie pop που όπως λέει ο ίδιος την δούλευε κρυφά τον τελευταίο χρόνο.

Όπως ακριβώς είπε "I spent the past year working on the music but not talking about it, and eventually it became this psychotic alter-ego situation, where it was second nature to have this part of me that no one knew about. Except for a small group of people, most of which happened to be members of my immediate family, no one was aware that this music, or this album even existed ... even though it existed so deeply to me."

Το album τους θα κυκλοφορήσει μάλλον την άνοιξη από την RCA.





Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

PrinzeGeorge -Victor

Πριν ένα μήνα περίπου το trio "Prinze George "από την Νέα Υόρκη κυκλοφόρησε το single "Victor".

Είναι μια Indie pop ηλεκτρονική μπαλάντα soulful με τα φωνητικά της Naomi Dyers να δίνουν το κάτι ξεχωριστό στο κομμάτι. 

The Great Dictators - Coming Back in Style

Από το ντεμπούτο album των The Great Dictators "Liars" που κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο ένα μικρό μουσικό διαμαντάκι τέλειο για ένα βροχερό Κυριακάτικο απόγευμα.





Eefje de Visser-Het is

Μια μικρή Ολλανδέζα σε μαθήματα μελανχολίας.
Ένα πάρα πολύ ωραίο 2o  album από την Eefje de Visser μια υπέροχη φωνή σε γλυκείες συνθέσεις.

Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be

Υπάρχουν κομμάτια που δεν θα ξεπεράσω ποτέ,αυτό είναι ένα από αυτά.

Πολλά χρόνια μετά το 1989 που το πρωτοάκουσα έχουν περάσει διάφορες φορές της ζωής μου που κολλάω και το ακούω ξανά και ξανά..



Σίγουρα μέσα σε πολλές playlist μου ένα κομμάτι να μου θυμίζει πως

When I'm in trouble or out of step

If my balance has been upset

Oh, there's a feeling I can't accept

There's one thing that helps me to forget

Wonder what I'm thinking

Wonder why I'm drinking

But it's plain to see,

I'm not the man I used to be ...



Phosphorescent - Song For Zula

To  Song For Zula είναι από το έβδομο album των Phosphorescent "Muchacho"που κυκλοφόρησε πέρσι.

Το τραγούδι το είχα λιώσει στις τότε εκπομπές μου στο radiobubble και το θεωρό πραγματικά μια ονειρική μουσική στιγμή.

Το τραγούδι μου το θύμισαν πάλι οι άνθρωποι που διάλεξαν τις μουσικές για την ταινία
The Spectacular Now" και φρόντισαν να το βάλουν μέσα.


λοιπόν άλλη μια ευκαιρία να ταξιδέψουμε με το πραγματικά καταπληκτικό κομμάτι των Phosphorescent..