This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

The walking who-My future wife


Οι The Walking who είναι ένα τρίο από την Αυστραλία ποθ παίζουν psych-rock.
Ο ήχος τους μοίαζει με flaming Lips και είναι  μελωδικός αλλά και fuzzy συνχρόνος.
Νομίζω ένα από τα συγκροτήματα του έουν μέλλλον και αν συνεχίσουν έτσι θα τους συναντήσουμε και στο μέλλον.


Το my future wife κυκλοφόρησε σήμερα και είναι ένα φανταστικό κομμάτι αλλά αξίζει να ακούσετε και το προηγούμενο τους single With roses


Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

plissken festival 2015


Και εγώ το Σάββατο σαν ένας ανυποψίαστος, διψασμένος για μπύρα είπα να κατηφορήσω στην Πειραιώς για το plissken festival όπως πολύ σωστά είχε περιγράψει to koulouri στο σχετικό ποστ .

Βέβαια εκτός από μπύρα καλούς φίλους βρήκα και υπέροχες μουσικές.
Ένα μεγάλο μπράβο στο Plisskën Fest που κάθε χρονιά δείχνει ποιο όριμο αλλά και βελτώνεται και σε υπηρεσίες που προσφέρει στο μουσικόφιλο κοινό.
Θα θεωρήσω πολύ καλό το ότι δεν περίμενα πάνω από πέντε λεπτά για τουαλέτα και δέκα λεπτά για μπύρα γιατί οι διοργανωτές αυτού του φεστιβάλ δείχνουν ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπους που πληρώνουν και όχι με ζώα...
Σίγουρα δεν ήταν όλα τέλεια όπως το επίπεδο του ήχου που στο main stage ήταν υπερβολικά δυνατό σε σχέση με τον χώρο με αποτέλεσμα να παραμορφώνει τον ήχο.
Επίσης το ότι στις 12:30 δεν υπήρχε μπύρα στα μπαρ ήταν άλλο ένα αρνητικό για ένα φεστιβάλ που τραβάει μέχρι τις 5 το πρωί.
Δυστηχώς την Παρασκευή δεν κατάφερα να πάω και το Σάββατο προσπάθησα να δω όσα περισσότερα συγκροτήματα μπορούσα .
Από αυτούς θα ξεχωρίσω τα παρακάτω χωρίς η σειρά να λέει κάτι.

Mogwai γιατί είναι μια super μπάντα που μέχρι στιγμής με έχει αποζημειώσει όσες φορές τους έχω δει. WhoMadeWho λίγο μετά τους Μogwai ίσως σε λάθος timing από τους διοργανωτές αλλά μια πολύ καλή  παρουσία.Οι Thee Oh Sees ενώ στα πρώτα τους κομμάτια με κούρασαν μετά έπαιξαν αρκετά καλά με αποτέλεσμα να μου αφήσουν μια πολύ καλή αίσθηση. Ευχάριστη εκπληξη για μένα οι Acid Baby Jesus μια ωραία ψυχεδελική μπάντα που μου κράτησαν το ενδιαφέρον.
Απογοητευση απο Ariel Pink θα μπορούσαν να έπαιζαν οι WhoMadeWho την ίδια ώρα και Andy Scott υπερολικά μονότονος...

Επείδη ο υπογράφον είναι και προχωρημένης ηλικίας μετά από τους WhoMadeWho την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια και πόνους στην πλάτη οπότε δεν έχω άποψη για τα υπόλοιπα session.

Ελπίζω να συνεχίσουν οι καλές προσπάθειες για καλά Φεστιβάλ στην Ελλάδα ...

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Atlas Bound -Landed on Mars

Αν ψάχνεται soundtrack να συμπληρώνει τις καλοκαιρινές βόλτες να συμπληρώνει τον ήχο από τα κύματα με τον ήλιο να σας καίει νομίζω πως το βρήκατε.
Οι Αυστραλοί Atlas Bound με ένα υπνωτικό ρυθμό κυκλοφορούν ένα νέο κομμάτι για καλοκαιρινά αραλίκια...Έτσι όπως πρέπει χαλαρά.

Αν και δεν έχουν κυκλοφορήσει ολοκληρωμένη δουλειά ακόμα,την περιμένουμε μέσα στο 2015, έχουν δώσει πολλά καλά δείγματα μέσα από το soundcloud.
Αίσθηση μου πως είναι ένα ντουέτο που θα το ακούσουμε ξανά στο μέλλον. 

Καλό καλοκαίρι να έχουμε...
 

Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

MY PLEASURE - Haunted House

Οι My Pleasure είναι ένα solo project όπως γράφει η σελίδα της The Adult Teeth Recording Company www.adultteeth.co.uk που είναι η εταιρία που τους προωθεί.

Οι επιρροές τους από  LCD Soundsystem, Ty Segall και The Fall  .

Το Haunted House ΄με ωραίο ήχο και ένα ωραίο βίντεο.

Νομίζω ότι πρόκειτε για ένα από τα αστεράκια που μπορεί να λάμψουν ή να καούν στο μέλλον.

Το μέλλον θα δείξει....






SPOON - "TV Set" feat The Cramps

Η Αμερικάνικη μπάντα Spoon διασκευάζουν στο "Poltergeist" το TV Set των Cramps από τις αρχες του 80 και το κλασσικό πλεον "Songs the Lord Taught Us".

Σίγουρα ο Britt Daniel δεν καταφέρνει να φτάσει τα άρρωστα λυρικά φωνητικά του Lux Interior αλλά πάντα είναι μια καλή προσπάθεια ώστε να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιοί.

Σε αυτό το κομμάτι υπάρχει και ένας τιυς αγαπημένος μου στίχους των Cramps

"Yeah baby I see you on my TV set / I cut your head off and put it in my TV set"!!!

Εδώ η εκτέλεση των spoon αλλά και η original version.








Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Vinyl Williams - World Soul

Vinyl Williams είναι το group.project του Loinel Williams.

Ο Lionel ζεί και εργάζεται στο LA και εκτός από μουσικός είναι και σκηνοθέτης.

Μάλιστα το Μάρτιο του 2015 σκηνοθέτησε για τους Unknown Mortal Orchestra το τελευταίο τους single 'Multi-Love'.

Ο ήχος των Vinyl Williams είναι γεμάτος σύνχρονος ψυχεδελικός με επιροές από Stereolab, Suicide, Steve Roach, Tim Hecker, The War On Drugs, Good Amount, Spacemen 3, Pure X και σίγουρα μια ρετρό αίσθηση σε νέες φόρμες.



Το World Soul είναι το πρώτο single από το πρώτο LP "Into" που θα κυκλοφορήσει στις 24 Ιουλίου.






Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Giant Sand - Hurtin' Habit



Οι Giant Sand είναι μια Αμερικάνικη indie rock band, από το  Tucson, Arizona. Το group αποτελεί το μακροχρόνειο project του Howe Gelb με τα υπόλοιπα μέλοι της μπάντας να εναλλάσονται με τα χρόνια.

Μέλη από το 1985 μέχρι το 2000 έχουν αποτελέσει ο Chris Cacavas (Green on Red),Η Μπασσίστρια  Paula Jean Brown (μέλος των The Go-Go's και παντρεμένη με τον Gelb),Mark Walton (The Dream Syndicates), drummer Tom Larkins . Επίσης οι  John Convertino and Joey Burns των Calexico . Στις αρχές των 2000s Howe Gelb ξανάφτιαξε την μπάντα με μέλη από την Δανία.

Επίσης στις τελευταίες τρεις δεκαετίες έχουν κάνει συνεργασίες με τα ακόλουθα ονόματα Victoria Williams, Neko Case, Juliana Hatfield, PJ Harvey, Vic Chesnutt, Steve Wynn, Vicki Peterson, Rainer Ptacek, M. Ward, Isobel Campbell.

Το Hurtin' Habit είναι από το τελευταίο τους album Heartbreak Pass