This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Nostalgia 77-An Angel With No Halo

“An Angel With No Halo” είναι το νέο single των Nostalgia 77. Το καινούργιο τους  album, “A Journey Too Far”, θα κυκλοφορήσει τον Φλεβάρη από την Tru Thoughts records.


To the End

Και καθώς πάμε στο τέλος άλλης μιας χρονιάς....
ο στίχος που γυρνάει στο μυαλό μου με το τέλος αυτής της χρονιάς είναι από από το τραγούδι των Blur ...
WELL YOU AND I
COLLAPSED IN LOVE
AND IT LOOKS LIKE WE MIGHT HAVE MADE IT, YES IT LOOKS LIKE WE'VE
MADE IT TO THE END

Το τραγούδι αυτό μου αφήνει την αισιοδοξία του εφόσον υπάρχουν δίπλα μας οι άνθρωποι που αγαπάμε τα πάντα είναι δυνατά ακόμα και να τα καταφέρουμε.
 

 αγαπημένο κομμάτι για το τέλος αλλά και την αρχή

To The End (blur cover) by Rabbit Gold



σας εύχομαι καλή χρονιά και ότι και αν είστε όπου και αν είστε να αγαπάτε αυτούς που έχετε δίπλα σας.

FOTEK

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Καλά Χριστούγεννα

Μερικά Χριστουγεννιάτικα τραγούδια,όχι τόσο συνηθισμένα ;-) 

Poly Styrene "Black Christmas"


Holy Shit, It's Christmas! - Red Peters





Joey Ramone - Christmas (Baby Please Come Home)


The Russian Futurists - 100 Shopping Days 'Til Christmas




Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Lovett -All the time

To All the time είναι ένα μέρος ενός καινούργιου project από τους lovett.
ένα video που πάνω σε ένα τραγούδι τους έχουν κάνει edit 35 διαφορετικοί σκηνοθέτες.

Το All the time είναι το έκτο video από την συνεργασία των Lovett με διάφορους σκηνοθέτες και παλιότερες δουλειές τους μπορείτε να τις δείτε εδώ 

ALL THE TIME from Lovett on Vimeo.

RJD2 - Here's What's Left

Το κομμάτι υπήρχε σαν hidden track στο album του 2002 Deadringer.
Περιέχει Samples από "The Black Frost" by Grover Washington Jr","Silent Running" by David Matthews,"Wish I Could Talk to You" by The Sylvers,"Memories Are Here to Stay" by The Intruders.

Είναι ένα μικρό διαμάντι που αργότερα στις συλλογές Late Night Tales το συμπεριέλαβαν στο release για τους Belle & Sebastian και στο Decade Box που είχε τα καλύτερα από μέσα από τα 27 album της συλλογής.

Los Campesinos - You! Me! Dancing!

Ο ιδανικός τρόπος για να περάσεις τις γιορτές