This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Ava Luna - "Clips"

Οι Νεοϋορκέζοι Ava Luna έχουν πραγματικά έναν περίεργο ήχο που συνδιάζει electro pop funk soul φόρμες όλα αυτά μαζί.
Λοιπόν από το υπόγειο studio στο Brooklyn μας στέλνουν μαγικά vibes ,τελευταία τους δουλειά ήταν το 2012 και περιμένουμε για το νέο τους "χτύπημα"

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

RIP Pete Seeger

Σήμερα έφυγε από την ζωή ο Peter "Pete" Seeger,ένας από τους μεγαλύτερους Αμερικάνους Folk συνθέτες και τραγουδιστές .
Σίγουρα όλοι γνωρίζετε συνθέσεις του  όπως το "If I Had a Hammer" έγινε hit από τους Peter, Paul & Mary (1962) και Trini Lopez (1963), και η μεγάλη επιτυχία από τους the Byrds  "Turn, Turn, Turn!" στα μέσα των 60s, και μετά από την Judy Collins το 64 και τους Seekers in 1966.
Ένας καλλιτέχνης που ήταν πάντα πολιτικοποιημένος και δεν γνωρίζω αν υπήρχε Αμερικάνος πρόεδρος από το 40 έως το 70 που να μην τον είχε κριτικάρει .
Το 1940 σαν Almanac singers ,ψευδώνυμο που είχε για την μπάντα του για να μην βλάψει την πολιτική καριέρα του πατέρα του ,κυκλοφορούν το Song for Joe Doe δίσκος που εξαφανίστηκε τότε από τα δισκοπωλεία από το FBI ως κουμμουνιστικός.



Η καριέρα του γεμάτη με συνεργασίες σχεδόν με όλους και ένα απλά για να καταλάβουμε το μέγεθος αυτού του ανθρώπου για την μουσική είναι ότι αυτός έπεισε τον John Hammond να κάνει την παραγωγή στο πρώτο LP του Bob Dylan και τον κάλεσε να παίξει την ίδια χρονιά στο Newport Folk Festival που ήταν ένας από τους διοργανωτές.

Η αναγνώρησει έχει επέλθει και από τους νεότερους καλλιτέχνες αφού έχουν κυκλοφορήση με διασκευές στα τραγούδια του από Billy Bragg, Jackson Browne, Eliza Carthy, Judy Collins, Bruce Cockburn, Donovan, Ani DiFranco, Dick Gaughan, Nanci Griffith, Richie Havens, Indigo Girls, Roger McGuinn, Holly Near, Odetta, Tom Paxton, Bonnie Raitt, Martin Simpson, και Bruce Springsteen.

Ο Bruce Springsteen το 2006 έβγαλε το We Shall Overcome: The Seeger Sessions που περιείχε συνθέσεις του Seeger και έκανε και περιοδία με αυτά.

Εδώ ένα από τα αγαπημένα μου μαζί με τον Johnny Cash το 1970




Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Lonnie Liston Smith & Swindle Boiler Room LIVE Show

Τον περασμένο Αύγουστο οι γείτονες του Gilles Peterson ήταν ιδιαίτερα τυχεροί.
Στην αυλή του σπιτιού του μάζεψε για ένα μικρό session για φιλανθρωπικούς σκοπούς τον Lonnie Liston Smith στα πλήκτρα με την συνοδεία του Swindle στα πλήκτρα και στα loops και την Terri Walker στα φωνητικά.
Για όλους εμάς που οι αυλές μας δεν συνορεύουν με του Gilles ευτυχώς υπάρχει και αυτό το video.

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Wild Belle - Another Girl

Οι Wild Belle είναι 2 αδέλφια ο Elliot και η Natalie Bergman ,μεγαλωμένοι στο chicago.
Τον Μάιο του 13 έβγαλαν το πρώτο τους album "Isles" που όπως λένε το κάθε του τραγούδι παραπέμπει και σε ένα άλλο μουσικό νησί(;).
Η αλήθεια είναι πως όλο το album μπερδεύει διάφορες μουσικές αλλά πάντα με την φωνή της Natalie δίνει μια γλυκιά pop αίσθηση.

To another girl πιστεύω πως ξεχωρίζει ...
Σίγουρα να έχουμε το νου μας για αυτά τα 2 αδέλφια στο μέλλον.

Chorus Grant - O Everyone

"O Everyone" είναι το πρώτο single από το επερχόμενο album των  Chorus Grant "SPACE".
Εκτός από την υπέροχη γλυκιά μελωδία κόλλησα και με τον τελευταίο στίχο.

It's good to have the option.
It's good to have.


Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Bart Davenport-Wearing The Changes

Πολύ όμορφη χαλαρή pop από το album "Physical World" του  Bart Davenport που θα κυκλοφορήσει τον Μαρτιο του 14.

 

George Ezra -Did You Hear The Rain

Picture of George Ezra

O George Ezra είναι ένας πιτσιρικάς ,γεννημένος το 1993,από το bristol.
Το πρώτο του EP Did You Hear The Rain κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο και αυτό που πραγματικά ξεχωρίζει είναι η φωνή.
Ακούγοντάς τον με τίποτα δεν μπορεί να πάει το μυαλό σου στο παιδαρέλι της φωτογραφίας.

Ακούστε το ομώνυμο κομμάτι αν και νομίζω πως το hit του album είναι το indie folk pop "budapest".