This Blog
This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.
Enjoy my selections .
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.
Enjoy my selections .
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014
SBTRKT - Hold On ft. Sampha (Friendly Fires Late Night Tales)
κάποιες συλλογές είναι σταθερά ποιοτικές μια από αυτές είναι οι Late Night Tales.
Από εκεί και το κομμάτι...
καλή απόλαυση.
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014
Paco de Lucía - Entre dos aguas
Όπως μεταδίδουν τα διεθνή ΜΜΕ, “έφυγε” σε ηλικία 66 ετών ο Ισπανός κιθαρίστας Paco de Lucia.
Ο διάσημος καλλιτέχνης βρισκόταν στο Μεξικό.
Ένας μύθος, Ισπανός αριστοτέχνης του φλαμένκο, κιθαρίστας και συνθέτης. Θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους κιθαρίστες παγκοσμίως και ως ο καλύτερος κιθαρίστας στο είδος του φλαμένκο. Είχε αξιοσημείωτη δεξιοτεχνία και δύναμη στο δεξί χέρι και μπορούσε να εκτελεί εξαιρετικά γρήγορα και "καθαρά" picados.
Εδώ ένα ακυκλοφόρητο κομμάτι το οποίο παρουσιάζει με μια ολόκληρη ορχήστρα,είναι ένα δείγμα από την μουσική ευφυία του καλλιτέχνη.
RIP Paco de Lucia
Ο διάσημος καλλιτέχνης βρισκόταν στο Μεξικό.
Ένας μύθος, Ισπανός αριστοτέχνης του φλαμένκο, κιθαρίστας και συνθέτης. Θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους κιθαρίστες παγκοσμίως και ως ο καλύτερος κιθαρίστας στο είδος του φλαμένκο. Είχε αξιοσημείωτη δεξιοτεχνία και δύναμη στο δεξί χέρι και μπορούσε να εκτελεί εξαιρετικά γρήγορα και "καθαρά" picados.
Εδώ ένα ακυκλοφόρητο κομμάτι το οποίο παρουσιάζει με μια ολόκληρη ορχήστρα,είναι ένα δείγμα από την μουσική ευφυία του καλλιτέχνη.
RIP Paco de Lucia
SONS ET AL - DAY BY DAY
Αυτό είναι το τρίτο single των Αυστραλών Sons et Al .
Φτιαγμένο σε home studio για το επόμενο EP τους GODSPEED.
Το video shot & edited by Carl Moleta ανέβηκε σήμερα και είναι εξισου καλό με το τραγούδι.
Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014
Heimatt-Winter noise
Οι Heimatt είναι μια νέα μπάντα από την Δανία.Θα κυκλοφορήσουν το νέο τους EP "To the mountain" που μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο εδώ.
έχουν ευχάριστο indie folk pop ήχο και ξεχώρισα από αυτό το Winter noise ενώς χειμώνα που εδώ τουλάχιστον δεν λέει να έρθει(ευτυχώς).
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014
GWENNO-Golau Arall
Η Gwenno Saunders μέλος της indie pop μπάντας The Pippetes έρχεται
με ένα digital single από την Peski για να αλλάξει την εικόνα μας για αυτή.
Σκοτεινή και ψυχεδελική θυμίζοντας έντονα Hooverphonic από την δεκαετία του 90 δίνει το στίγμα της και αποδεσμεύεται τελείως από τις δουλειές που έχει κάνει μέχρι τώρα με τις Pippetes.
Ελπίζω η συνέχεια να είναι εξίσου καλή...
Thanks you James taylor
Την Παρασκευή βρέθηκα στο Half Note και για μια ακόμα φορά είδα τον Κύριο James Taylor και την Μπάντα του.
Την πρώτη φορά που τον είχα δει ήταν στο ΡΟΔΟΝ και οι δυό μας είχαμε μαλλιά και είμαστε 20 κιλά ποιο λίγο αυτό όμως που δεν έχει αλλάξει από τότε είναι ο μοναδικός του ήχος και το ταλέντο του να κάνει το κοινό του να περνάει καλά.
Αφού ζεσταθήκαμε εμείς και η μπάντα του με μερικά ποτάκια στο γειτονικό Odeon(σταθερή στάση της μπάντας πριν τα live), για μια ακόμα φορά απόδειξε πως η επίσκεψή του δεν ήταν στα πλαίσια μιας αρπαχτής αλλά ίδρωσε και αυτός και η μπάντα του πάνω στην σκηνή και μας έδωσε 2 ώρες πραγματικής διασκέδασης.
Το κοινό φέτος λιγότερο από άλλες χρονιές αλλά όσοι ήταν την Παρασκευή τουλάχιστον στο Half Note πέρασαν καλά.
Σε αναμονή τον καλοκαιρινών συναυλιών που πολλές βρωμάνε αρπακτή των συγκροτημάτων που μας θυμούνται μόνο στην δύση της καριέρας τους έχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κύριο James Taylor για τα μουσικά ταξίδια που μας έχει χαρίσει τόσα χρόνια.
Την πρώτη φορά που τον είχα δει ήταν στο ΡΟΔΟΝ και οι δυό μας είχαμε μαλλιά και είμαστε 20 κιλά ποιο λίγο αυτό όμως που δεν έχει αλλάξει από τότε είναι ο μοναδικός του ήχος και το ταλέντο του να κάνει το κοινό του να περνάει καλά.
Αφού ζεσταθήκαμε εμείς και η μπάντα του με μερικά ποτάκια στο γειτονικό Odeon(σταθερή στάση της μπάντας πριν τα live), για μια ακόμα φορά απόδειξε πως η επίσκεψή του δεν ήταν στα πλαίσια μιας αρπαχτής αλλά ίδρωσε και αυτός και η μπάντα του πάνω στην σκηνή και μας έδωσε 2 ώρες πραγματικής διασκέδασης.
Το κοινό φέτος λιγότερο από άλλες χρονιές αλλά όσοι ήταν την Παρασκευή τουλάχιστον στο Half Note πέρασαν καλά.
Σε αναμονή τον καλοκαιρινών συναυλιών που πολλές βρωμάνε αρπακτή των συγκροτημάτων που μας θυμούνται μόνο στην δύση της καριέρας τους έχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κύριο James Taylor για τα μουσικά ταξίδια που μας έχει χαρίσει τόσα χρόνια.
Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014
Yuck - Another One
Μετά από την κυκλοφορία του περσινού τους album οι Yuck θα κυκλοφορήσουν ένα EP γύρω στον Απρίλιο.
Από αυτό το Fuzzy "Another one"
Από αυτό το Fuzzy "Another one"
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
