This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Marker Starling - Husbands

Και ξαφνικά ψάχνωντας βρίσκεις ένα διαμαντακι.

Οι Marker Starling είναι οι Chris Cummings, Jay Anderson, Matt McLaren

 από τον Καναδά και από όσο έψαξα ο Chris Cummings θεωρήτε ένας από τους ποιο δημιουργικούς καλιτέχνες στον Καναδά αυτή τη στιγμή.

Το τραγούδι husbands ήταν πραγματικά μια ευχάριστη έκπληξη για μένα και ίσως σε κάνα δύο χρόνια να το δούμε και στα Ελληνικά FM playlist ποιος ξέρει....




Death Cab For Cutie - Black Sun

Οι Death Cab For Cutie μια μπάντα γνωστή σε μένα από το 2003 αλλά που υπάρχει και παίζει από το 1997.

Το τελευταίο τους album Kintsugi είναι κατά την γνώμη μου ένα από τα ποιο όριμα ηχητικά album της μπάντας και βάζει υποψηφιότητα για ένα από τα καλύτερα της χρονιάς.

Τις τελευταίες μέρες έχω κολήση ακούγοντας το και με κορυφαία στιγμή του δίσκου το Black Sun που με το υπνωτικό του τέμπο δεν θα σας αφήσει αδιάφορους






Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Smashing Pumpkins - Mayonaise VS Field Mouse

Αυτό












έγινε η αφορμή να θυμηθώ πάλι αυτό






Το Mayonaise είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα από την δεκαετία του 90.

Στην διασκευή των Field Mouse απουσιάζει η δυναμική των κιθάρων και κατά την γνώμη μου δεν συγκρίνεται με την πρώτη εκτέλεση αλλά παραμένει μια καλή διασκευή βλέποντας το κομμάτι από μια άλλη οπτική.



Θα ήθελα να κλείσω το post με τον αγαπημένο μου στίχο από το κομμάτι...



Fool enough to almost be it

And cool enough to not quite see it

And old enough to always feel this

Always old, I'll always feel this

RATATAT - CREAM ON CHROME



Μετά από 5 χρόνια απουσίας μια από τις αγαπημένες μου μπάντες επιστρέφει.

Οι RATATAT από το 2004 έχουν βγάλει 4 LP και αναμένουμε το 5ο LP5.

Το ντουέτο από την Νέα Υόρκη καταφέρνει να σε ταξιδεύψει με τον πειραματικό του indie pop ήχο πάντα istrumental σε συνεχείς λούπες .



Ελπίζω όλο το άλμπουμ να είναι τόσο καλό όσο το πρώτο δείγμα






Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Fotek DJ set @BarTheWay

Lazy Sunday DJ set from 19:00 to midnight.
Την Κυριακή των Βαϊων σε ένα κατανυκτικό DJ Set στο BarTheWay πριν την μεγάλη βδομάδα.
όσοι πιστοί προσέλθετε...


Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Blur - There Are Too Many of Us

Το δεύτερο τραγούδι από το αλμπουμ ‘The Magic Whip’ μετά από το ‘Go Out’σε διαφορετικό κλίμα.


Το ‘There Are Too Many Of Us’, μιλάει για τους ανθρώπους που ζουν εδώ και εκεί“tiny houses here and there”,και σίγουρα μας δείχνει πως η επανεμφάνιση των Blur μόνο βαρετή δεν πρόκειτε να είναι. 
Το ‘The Magic Whip’ θα παρουσιαστεί ολόκληρο σε μια συναυλία σήμερα στο Λονδίνο με προσκλήσεις σε μυστική τοποθεσία.Για όλους εμάς στις 25/3 θα ανέβει όλη η συναυλία στο youtube στο ‘Beats presents - The Magic Whip Live’ @ youtube.com/beatsbydre.

Οι Blur αποδεικνύουν ότι είναι μια μεγάλη διαχρονική μπάντα .
παρακάτω το το tracklist του νέου δίσκου

Tracklist:
1. Lonesome Street
2. New World Towers
3. Go Out
4. Ice Cream Man
5. Thought I Was A Spaceman
6. I Broadcast
7. My Terracotta Heart
8. There Are Too Many Of Us
9. Ghost Ship
10. Pyongyang
11. Ong Ong
12. Mirrorball








Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

MALKA - Let It Go

MALKA είναι το νέο project της Tamara Schlesinger’s μέλος των 6 Day Riot και το τραγούδι είναι από το πρώτο solo album της.
Οι λόγοι που τράβηξε το ενδιαφέρον είναι δύο


1ον Το όνομα του project μου θύμισε την garage μπάντα the malakas του μακαρίτη Cranford Nix.
2ον Πόσο θυμίζει το κομμάτι το walk like an egyptian σε ακουστική μορφή.




ακούστε και κρίνεται..