This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Portugal. The Man - "Feel It Still"



Οι Portugal. The Man είναι αμερικάνικη  μπάντα απο το Πόρτλαντ του Όρεγκον.

Από το 2009 που τους είχα ανακαλύψη  θεωρούσα πως αυτή η μπάντα έχει πολύ μέλλον και θυμάμαι στις μουσικές μου εκπομπές στο radiobubble αλλά και ποιο μετά στο inner sound radio να τους λίωνω . Ακόμα θυμάμαι την εντύπωση που μου είχε κάνει το All Your Light .



Τα χρόνια πέρασαν και νιώθω χαρούμενος που τραγούδια σαν το feel it still δεν ακούγονται μόνο σε internet radio αλλά και στα mainstream radios.



 





Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Belgium can Funk

Ο JTOTHEC είναι ο Jonas Casier. Με στούντιο στο σπίτι του , ένα funky νου, ένα  πλατύ χαμόγελο και πολύ ταλέντο είναι έτοιμος να μας διασκεδάσει με την Power Funk που παίζει.

Το 2010 η JtotheC κυκλοφόρησε το πρώτο της single ('Nono') και από τότε συνεργάστηκε σε διάφορα project όπως συνεργασίες με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα Βρυξέλλες συμετοχή σε  Μπιενάλε  και ένα soundtrack το έργο του Arnaud Rogard,  το 2013 με το όνομα The Essence,  έλαβε μέρος στο EP με τον DJ SNS .

Σήμερα κυκλοφόρησε τον πρώτο του προσωπικό δίσκο "Somebody had to make this record" και ελπίζω περισσότερα από αυτόν στο μέλλον.



καλή διασκέδαση



JTOTHEC - You Gotta Believe In You