Το τραγούδι είναι καλό αλλά ο τίτλος τα σπάει....
This Blog
This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.
Enjoy my selections .
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.
Enjoy my selections .
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα If I Had 50p for Every Time You Stabbed Me In The Back. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα If I Had 50p for Every Time You Stabbed Me In The Back. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)