This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

The music behind the worst album covers ever.

Σε μια τυχαία ανζήτηση στο internet βρήκα το παρακάτω δημιούργημα.

Κάποιοι με μάλλον πολύ χρόνο βρήκαν τα πιο άθλια εξώφυλα αλλά το πήγαν και ένα βήμα παρακάτω.Έδεσαν τα εξώφυλα με τις μουσικές μέσα στον δίσκο.

Σε πολλές περιπτώσεις το μέσα με το έξω έχουν την ίδια αισθητική.



ορίστε και το tracklist μην χαθήτε

Carlos - Rosalie (1979)
Vincent Capretta - Nightstalker (1988)
Heino - Die lustigen Holzhackerbub’n (1976)
Euro-Fire - Ojos Del Amor (2009)
Tozovac - Jeremija (198?)
Gary - Crazy Love Games (1978)
Tino - Por Primera Vez (1983)
Nigel Pepper Cock - The Mullet Mafia (2001)
Big Bear - Doin Thangs (1998)
Swamp Dogg - Remember I Said Tomorrow (1971)
Joyce (Joyce Drake) - Jesus is Coming Again (1968)
Faye Richmonde - My Pussy Belongs to Daddy (1957)
Ken (Ken Snyder) - Holy Spirit Flow Through Me (1976)
Rudy Ray Moore - The Night Before Christmas, Part One (1996)
Devastatin’ Dave - Zip Zap Rap (1986)
Wasnatch - Get Nasty (2013)
Alla Pugacheva (with Jacob Dahlin) - Superman (1985)
Kevin Rowland - The Greatest Love of All (1999)
Millie Jackson - -Sho Nuff Danjus (1989)
John Bult - Julie’s Sixteenth Birthday (1980)
Viper - You’ll Cowards Don’t Even Smoke Crack (1998)
The Faith Tones - Jesus Use Me (1964)
Johnny Guitar Watson - A Real Mother For Ya (1977)
Shut Up and Dance - Dance Before the Police Come! (1991)
Mike Adkins - Thank You for the Dove (197?)
The Handless Organist (Rev. Alberta Baker) - He is Coming (1960s?)
Wally Whyton - Don’t Tell Me Your Troubles (1959)
Orleans - Still the One (1976)
Herbie Mann - Push Push (1971)
The Handsome Beasts - Tearing Me Apart (1981)
Brainstorm - You Knock Me Out (1972)
Orion (Jimmy Ellis) - Baby I Still Love You (1979)
Gert Jonnys - Jag tordes aldrig säga nått till mamma (197?)
Martin Denny - Love at Sight (1961)
Argentina Coral - Amor Gitano (1961)
Bamperos ‎– Tule Kanssani Kylpyyn (1980)
Saveta Jovanovic - Lazno je, lazno sve sto je tvoje (1971)
Quim Barreiros - Recibe Um Convite (198?)
Dan Crary - Lady’s Fancy (1977)
The Border Brass - We Wish You a Merry Christmas (1968)
Junior Parker - I Like Your Smile (sometimes titled I Like Your Style) (1971)



Καλή διασκέδαση






Modest Mouse - The Best Room (Audio)

Οι Modest Mouse είναι παλιοί γνώριμοι από τα 90s κάνοντας την μεγάλη τους επιτυχία στις αρχές του 2000 με το The Moon & Antarctica.

Αν και έχουν κυκλοφορήσει μόνο 6 albums από 1996 και το τελευταίο τους έρχετε μετά από 7 χρόνια αποχείς θεωρώ ότι είναι ένα group με πάρα πολλές συμπάθειες.

Εδώ το νέο τους single.




Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

The mountain goats - The legend of chavo guerrero

Οι The mountain goats είναι μια Αμερικάνικη μπάντα που έρχεται από τα 90s. Στα 90s δισκογραφούσαν στην 4AD και μετά στην Merge records που δισκογραφούν μέχρι και σήμερα.
Στο The legend of Chavo Guerrero μιλάνε λυρικά για έναν παλαιστή wresling.
Οι Guerrero είναι μια οικογένεια μαχητών από το Μεξικό με ιστορία στην πάλη.
Το τραγούδι είανι από τον δίσκο τους που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη με τίτλο Beat the champ.

 

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Gengahr’s -She’s A Witch

Το “Powder,” ήταν το προηγούμενο single των Gengahr’s  που τους έκανε γνωστούς στην Αγγλία και από τις ποιο υποσχόμενες psych-pop καινούργιες μπάντες ο ήχος τους δεν είναι σαν των  Tame Impala’s ούτε σαν τους Unknown Mortal Orchestra’s άλλα σίγουρα έχουν το ίδιο feeling.To “She’s A Witch” ένα κομμάτι από το νέο τους EP, έχει τον αέρα τον  MGMT και είναι το απόλυτο indie pop άκουσμα για μένα.
Καλή ακρόαση
 

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Cruiser - All Over


To all over είναι το πρώτο single από ομώνυμο EP των Cruiser αλλά το post  και το πολύ ωραίο video.
Μια βόλτα σε ταινίες που έχω αγαπήσει με ωραίο soundtrack



Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Fotek is back in town

Μετά από μια χρονιά με πολλά ταξίδια μεταξύ Ελλάδας και Ολλανδίας ήρθε η ώρα να επιστρέψω στην πόλη μου και να κάνω ένα event για να μαζευτούμε παλιοί και νέοι φίλοι να τα πιούμε και να απολαύσουμε όλοι μαζί μουσικάρες.

Αυτό θα λάβει χώρα στις 28 Κυριακή στο BarTheWay Ευφράνορος 40,  στο Παγκράτι .
https://www.facebook.com/events/1594869954077855/?ref_dashboard_filter=upcoming

Από της 3ης το μεσημέρι και μετά κοκτέιλ και freestyle μουσικές από εμένα,ακόμα ψάχνω τι θα παίξω και όλη αυτή η αποχή ένα χρόνο τώρα με έχει κάνει σαν μικρό παιδί που θέλει να καταπιαστεί με τα πάντα .

Σας περιμένω ο δικός σας Fotek.

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Learning by Burning - Alcoholic Faith Mission

Οι Alcoholic Faith Mission μας δίνουν ένα ωραίο τραγούδι και το αίσθημα των οικογενειακών υποχρεωτικόν καθηκόντων.



ότι και αν είστε όπου και αν είστε καλά Χριστούγεννα