This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα #kati_dika_mou. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα #kati_dika_mou. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Fotek Radioactivity @InnerSoundRadio



Έχω την χαρά να σας ανακοινώσω πως από την Κυριακή 10/10 και κάθε Κυριακή από τις 7 μέχρι της 9 θα βρίσκομαι στο Inner Sound Radio  με το καινούργιο μου ραδιοφωνικό project radioactivity.
2 ώρες με μουσικές για να παιρνάμε καλύτερα και να γεμίζουμε την ψυχή μας.
Σας περιμένω όλους (θα πάρω απουσίες)
Fotek

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

κατω από τον ανεμιστήρα

Η ζέστη είναι φοβερή και μόνη μεσημεριανή παρηγοριά ο ανεμιστήρας που γυρίζει νωχελικά πάνω από το κεφάλι μου.

Σε αυτή την μεσημεριανή σιέστα  και ελπίζοντας πως ο ανεμιστήρας θα αντέξη άλλη μια μέρα στο ταβάνι χωρίς να κάνει μια τελευταία πράξη απελπισίας αποκεφαλίζοντας με ,φτιάχνω μια playlist .

Είναι αφιερωμένη σε όλους αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν απολύτως τίποτα μέσα στην ζέστη.





Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Fotek is back in town

Μετά από μια χρονιά με πολλά ταξίδια μεταξύ Ελλάδας και Ολλανδίας ήρθε η ώρα να επιστρέψω στην πόλη μου και να κάνω ένα event για να μαζευτούμε παλιοί και νέοι φίλοι να τα πιούμε και να απολαύσουμε όλοι μαζί μουσικάρες.

Αυτό θα λάβει χώρα στις 28 Κυριακή στο BarTheWay Ευφράνορος 40,  στο Παγκράτι .
https://www.facebook.com/events/1594869954077855/?ref_dashboard_filter=upcoming

Από της 3ης το μεσημέρι και μετά κοκτέιλ και freestyle μουσικές από εμένα,ακόμα ψάχνω τι θα παίξω και όλη αυτή η αποχή ένα χρόνο τώρα με έχει κάνει σαν μικρό παιδί που θέλει να καταπιαστεί με τα πάντα .

Σας περιμένω ο δικός σας Fotek.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

The 1975-Medicine

Πριν από μερικές μέρες είχα τα γεννέθλια μου και σήμερα έπεσα πάνω στους The 1975 και το medicine ,στο μυαλό μου δημιουργήται  μια περίεργη σχέση μεταξύ αυτών των τριών αλλά πραγματικά πάει στην κατηγορία κάτι #kati_dika_mou και μην σας ζαλίζω.

Οι 1975 μια μπάντα από το Μάντσεστερ δημιουργούν τον ιατρικό ήχο που χρειάζεσαι στο τέλος μιας δύσκολης ημέρας.

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Hey Leroy, Your Mama's Calling You - Jimmy Castor - Nov. 1966

Εδώ στο γραφείο σήμερα μου σύστησαν ένα συνάδελφο που ονομάζεται Leroy.

Από το πρωί αυτό το τραγούδι παίζει μέσα στο κεφάλι μου,και σκέφτομαι να του το βάλω σαν αφιέρωση .






Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

αν θέλετε πείτε ένα γεια εσείς για μένα

Σήμερα έφυγε ο Παναγιώτης ,έφυγε χωρίς κλάψα μόνο με αγάπη όπως ακριβώς έζησε.
Τον Παναγιώτη τον γνώρισα μέσα από τις εκπομπές του στο ραδιόφωνο γέλαγα και σκεφτόμουνα πόσο γαμώ τους τύπους πρέπει να είναι.
Όταν τον γνώρισα κατάλαβα πόσο έξω είχα πέσει ,ήταν ένας καταπληκτικός άνθρωπος  από αυτούς που θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που βρέθηκε στο ίδιο τραπέζι μαζί σου και είχες την τύχη να φας να πιείς και να μιλήσεις μαζί του.
Κάποτε είχαμε μια συζήτηση με τον Νίκο (ένα άλλο φίλο από το radiobubble) για το 5% που κάθετε και βλέπει σειρές στην ΝΕΤ. Λέγαμε  πως γίνεται αφού όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μας τις βλέπουν να έχουν μόνο 5% τηλεθέαση, τελικά καταλήξαμε πως είμαστε το 5%.
Έτσι και με τον Παναγιώτη ήταν ένας  ξεχωριστός άνθρωπος για εμάς το 5% και η κάθε του εκπομπή ήταν σαν να μιλάμε όλοι μαζί  μόνο που η φωνή μας είχε την ποιητικότητα και την ευαισθησία του Παναγιώτη.Εδώ μια τζούρα.
Θυμάμαι ένα βράδυ είχα τελειώσει εκπομπή και κατεβαίνοντας στο μπαρ είδα τον Παναγιώτη μόνο να κάθετε στο μπαρ με ένα  ποτήρι ουίσκι να καπνίζει μόνος του. Κάθισα  μαζί του να τα  πούμε. Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που τον είδα να τον έχει βάλει κάτω η αρρώστια ,είχε νικήσει για λίγο. Εκείνο το βράδυ γύρισα σπίτι και έγραψα  μετά από πολλά χρόνια. Το χαρτί αυτό το έδωσα σε ένα άλλο φίλο τον SigmaTaf μιας και δεν ήθελα να το κρατήσω αφού ήταν μια ήτα ένα γκολ από το γαμημένο σύμπαν σε μια πηγή ζωής και αισιοδοξίας στον μικρόκοσμο μου.
Επίσης θυμάμαι σε μια συζήτηση που είχε μιλήσει για τα ποιήματα που έγραφε ,του είχα πει τότε είναι κρίμα να μην τα εκδώσει ευτυχώς πρόλαβε και όταν διάβασα για αυτά σκέφτηκα τον ίδιο να χαμογελάει.
Αυτά τα λίγα για τον Παναγιώτη που γνώρισα τόσο λίγα χρόνια αλλά μου έδωσε τόσα πολλά .Στην κηδεία του δεν μπορώ να πάω αλλά και να μπορούσα δεν θα πήγαινα για μένα ο Παναγιώτης ζει ακόμα μέσα μου και απλά αρνούμαι να του πω αντίο,αν θέλετε πείτε ένα γεια εσείς για μένα.


 

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Lynyrd Skynyrd-Free bird

Αυτό το κομμάτι είναι από την κατηγορία #kati_dika_mou .

Για κάποιον που  από χθες δεν είναι μαζί μας και θα ήθελε να ακουστεί σήμερα αυτό.