This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Goat live in Athens

Εχθές είχα την χαρά να δω τους Σουηδούς Goat live στην Αθήνα.

Πριν πάω είχα ακούσει και μου άρεσαν αρκετά και οι 2 δίσκοι τους αλλά δεν θα μπορούσα να πω πως ήμουν ταγμένος fan που περίμενε αυτό το live.
Επίσης αλήθεια είναι ότι παραλίγο να μην πάω και καθόλου για διάφορους χαζούς λόγους...

Μου είχε κάνει αίσθηση η όλη φιλολογία για την μπάντα που δεν δείχνει τα πρόσωπά της και τα κοτσομπολιά ότι πρόκυτε για παράνομους μετανάστες ή ότι πρόκυτε για voodoo αίρεση της νότιας Σουηδίας.



Τελικά κατηφόρησα στο Gagarin για να δω μία ακόμα συναυλία.

Η πρώτη έκπληξη ο κόσμος που ήταν αρκετός ώστε να γεμίση το Gagarin αλλά και ποιοτικά καλός αφού είδα κόσμο που είναι συνοδοιπόροι μου σε διάφορες μουσικές περιπέτειες τα τελευταία 20 χρόνια.



Το support group πέρασε μάλλον λίγο αδιάφορα αν και το πάλευαν αρκετά.

Ζητώ μια ταπεινή συγνώμη γιατί ούτε το όνομα δεν συγκράτησα.



Και μετά ξεκίνησε το πάρτυ...

Μια καλοκουρδισμένη μπάντα με μαέστρο τον μπασίστα διέλυσε τους εγκέφαλους όσους είχαν την χαρά να βρίσκονται εχθές στο Gagarin.

Σίγουρα η σκηνική παρουσία ήταν κάτι που δεν έχεις ξαναδεί με όλη την μπάντα να φοράει κελεμπίες και μάσκες .Οι 2 τραγουδήστριες-χορεύτριες ολοκλήρωναν το όλο αυτό μοναδικό θέαμα κάνοντας την δική τους παράσταση.
Αλλά αυτό που ήταν συνταρακτικό ήταν ότι η μπάντα σε έκανε να θες να τα ξεχάσεις όλα αυτά να κλείσεις τα μάτια και να λικνιστής στους απίστευτους ρυθμούς τους.
Κάθε κομμάτι είχε ένα μεγάλο κομμάτι αυτοσχεδιασμού μέσα που πραγματικά σε απογείωνε.
Όλη η μπάντα φαινόταν πως έχει μουσικές γνώσεις αλλά ο μπασίστας ήταν το κάτι άλλο και νομίζω πως αξίζει ένα extra credit για το φαντασικό live.

Μόνο παράπονο θα ήθελα ακόμα μισή ώρα αλλά και η 1:25 που έπαιξαν ήταν πολύ καλή.

Η Goat μετά από αυτό το live τουλάχιστον για μένα μπήκαν στις κατηγορίες "μια μπάντα που πρέπει να έχεις δει πριν πεθάνεις" και "μπάντες που ακούγονται στο live καλύτερα από τον δίσκο".

H Φωτό είναι ευγενική προσφορά της Misssoul.groove



Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Strangejuice - Maria



Οι Strangejuice η καλύτερα ο κύριος Mike Anderson αποτελούν από το 2008 μία από τις αγαπημένες μου επιλογές από την Αυστραλία.

Η μίξη διάφορων οργάνων μαζί με τα «περίεργα» φωνητικά δημιουργούν μια ξεχωριστή  ψυχεδελική indie pop εμπειρία.

Εδώ από το νέο τους EP το καινούργιο βίντεο που μόλις κυκλοφόρησε.




Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Will Butler-Anna

Αποτέλεσμα εικόνας για emma stone will butlerH Emma Stone θα πρωταγωνιστήσει στο νέο video-clip του Will Butler για το τραγούδι «Anna».
Ο Butler είχε γυρίσει ένα DIY video για το κομμάτι όταν κυκλοφόρησε το προσωπικό του άλμπουμ.Σε αυτό το video είχαμε απολαύση τον Butler να χορεύει και να τραγουδάει  μόνος του σε ένα σκοτεινό σκηνικό.Αυτή τη φορά όμως το «Anna» θα έχει  με εντυπωσιακά σκηνικά, σκηνοθέτη τον Brantley Gutierrez και πρωταγωνίστρια τη Stone που σίγουρα χορεύει καλύτερα από τον Butler.H Emma Stone έχει δηλώσει ότι είναι και η ίδια φαν των Arcade Fire.

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Fotek Radioactivity @InnerSoundRadio



Έχω την χαρά να σας ανακοινώσω πως από την Κυριακή 10/10 και κάθε Κυριακή από τις 7 μέχρι της 9 θα βρίσκομαι στο Inner Sound Radio  με το καινούργιο μου ραδιοφωνικό project radioactivity.
2 ώρες με μουσικές για να παιρνάμε καλύτερα και να γεμίζουμε την ψυχή μας.
Σας περιμένω όλους (θα πάρω απουσίες)
Fotek

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Spector - Stay High

Θα ήθελα να ξεκινήσω το ποστ με ένα συγνώμη.

Συγνώμη στους φίλους των spector συγνώμη στους φίλους του blog που τους βάζω σε 3:16 λεπτά μουσικής βαρεμάρας.

Οι spector υπάρχουν από το 2011 και μετά από τον πρώτο συμπαθητικό αλλά μονότονο δίσκο συνέχισαν και το ποιο φοβερό έγιναν και επιτυχημένοι.

Τους βρίσκω από τα μέτρια συγκροτήματα που δεν μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ έκαναν επιτυχία.

Μήπως το άθλιo trendy outfeat  μήπως η συγκλονιστική ποζεριά μήπως το δήθεν στυλ δεν ξέρω.

Τώρα ξαναχτυπάν με νέο album και διεκδικούν να γίνουν οι morrisey της καρδιάς μου.



Ίσως να γερνάω αλλά πραγματικά έχω βαρεθεί τα copy paste συγκροτήματα και σίγουρα οι spector δεν το είναι το χειρότερο από αυτά αλλά αυτό βρέθηκε μπροστά μου αυτό το βαρετό μεσημέρι του Αυγούστου.






Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Bad Bad Hats - "Midway"

Οι Bad bad hats ένα νέο σχετικά τρίο από την Μιννεσότα βγάζουν το πρώτο τους EP "It hurts".

Συναντήθηκαν το 2010 στο κολλέγιο που σπούδαζαν και παίζουν Indie pop rock .

Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή η απλότητα τους κι τα ωραία φωνητικά.



Ιδανικοί για καλοκαιρινό άκουσμα...





Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

κατω από τον ανεμιστήρα

Η ζέστη είναι φοβερή και μόνη μεσημεριανή παρηγοριά ο ανεμιστήρας που γυρίζει νωχελικά πάνω από το κεφάλι μου.

Σε αυτή την μεσημεριανή σιέστα  και ελπίζοντας πως ο ανεμιστήρας θα αντέξη άλλη μια μέρα στο ταβάνι χωρίς να κάνει μια τελευταία πράξη απελπισίας αποκεφαλίζοντας με ,φτιάχνω μια playlist .

Είναι αφιερωμένη σε όλους αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν απολύτως τίποτα μέσα στην ζέστη.