This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Bad Bad Hats - "Midway"

Οι Bad bad hats ένα νέο σχετικά τρίο από την Μιννεσότα βγάζουν το πρώτο τους EP "It hurts".

Συναντήθηκαν το 2010 στο κολλέγιο που σπούδαζαν και παίζουν Indie pop rock .

Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή η απλότητα τους κι τα ωραία φωνητικά.



Ιδανικοί για καλοκαιρινό άκουσμα...





Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

κατω από τον ανεμιστήρα

Η ζέστη είναι φοβερή και μόνη μεσημεριανή παρηγοριά ο ανεμιστήρας που γυρίζει νωχελικά πάνω από το κεφάλι μου.

Σε αυτή την μεσημεριανή σιέστα  και ελπίζοντας πως ο ανεμιστήρας θα αντέξη άλλη μια μέρα στο ταβάνι χωρίς να κάνει μια τελευταία πράξη απελπισίας αποκεφαλίζοντας με ,φτιάχνω μια playlist .

Είναι αφιερωμένη σε όλους αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν απολύτως τίποτα μέσα στην ζέστη.





Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Weekender week 1

2 μέρες πριν το Σαββατοκύριακο και με μια κρίσιμη διαπραγμάτευση να υπάρχει ( κρέας ή ψάρι στο Κυριακάτικο τραπέζι) δημοσιεύω στο blog μου την πρώτη από μια σειρά playlist.

Στόχος είναι κάθε βδομάδα Πέμπτη –Παρασκευή να βρίσκεται μια νέα playlist που θα σας κρατάει συντροφιά το Σαββατοκύριακο.
Σε αυτές θα βρίσκεται παλιά και νέα κολλήματα μου από την εβδομάδα μου μας πέρασε.

Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην ξεκινήσω από το Weekender των Flowered Up που μου κράτησε συντροφιά πολλά ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή μετά από κρεπάλες ή δουλειά (όπως θες το λες ) στα μέσα της δεκαετίας του 90.
 Καλή ακρόαση …






Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Larry Gus -The Night Patrols

Δύο περίπου χρόνια μετά το Years Not Living, ο Παναγιώτης Μελίδης  AKA Larry Gus ετοιμάζεται τον Οκτώβριο να βγάλει νέο δίσκο στην DFS. όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στη Lifo «Τον μαστεράραμε, είναι έτοιμος και αυτές τις μέρες τελειώνει και το εξώφυλλο» λέει. «Αυτήν τη φορά προσπάθησα να είμαι λίγο πιο συγκεκριμένος στα συναισθήματα. Για την ακρίβεια, είναι η πρώτη φορά που έγραψα κανονικούς στίχους, γιατί το ξέρω ότι υπήρχε πάντα ένας διφορούμενος αέρας στα τραγούδια μου.».
Φέτος ο Larry Gus συμμετέχει σε ένα από τα καλύτερα φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής το Sonar της Βαρκελώνης.Αν δεν με απατά η μνήμη μου είναι η πρώτη συμμετοχή Έλληνα μουσικού στο Sonar.
Το φετινό Sonar θα διεξαχθεί 18, 19 & 20 Ιουνίου, σε διάφορους χώρους στη Βαρκελώνη. Ο Larry Gus παίζει Παρασκευή 19/6 στο SonarDôme, στις 17.20 το απόγευμα
Την συνέντευξη στην Lifo την βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα και μπορέιτε να την διαβάσετε ολόκληρη εδώ.
Θα ήθελα να μείνω σε μια δήλωση που έκανε για τα όνειρα  «Το μόνο όνειρο που έχω είναι να τρώω μισό κιλό παγωτό με φιστικοβούτυρο καραμέλα και νουτέλα την ημέρα, κάθε μέρα, χωρίς να παχαίνω, και δεν το βλέπω να πραγματοποιείται»...






Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

The walking who-My future wife


Οι The Walking who είναι ένα τρίο από την Αυστραλία ποθ παίζουν psych-rock.
Ο ήχος τους μοίαζει με flaming Lips και είναι  μελωδικός αλλά και fuzzy συνχρόνος.
Νομίζω ένα από τα συγκροτήματα του έουν μέλλλον και αν συνεχίσουν έτσι θα τους συναντήσουμε και στο μέλλον.


Το my future wife κυκλοφόρησε σήμερα και είναι ένα φανταστικό κομμάτι αλλά αξίζει να ακούσετε και το προηγούμενο τους single With roses


Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

plissken festival 2015


Και εγώ το Σάββατο σαν ένας ανυποψίαστος, διψασμένος για μπύρα είπα να κατηφορήσω στην Πειραιώς για το plissken festival όπως πολύ σωστά είχε περιγράψει to koulouri στο σχετικό ποστ .

Βέβαια εκτός από μπύρα καλούς φίλους βρήκα και υπέροχες μουσικές.
Ένα μεγάλο μπράβο στο Plisskën Fest που κάθε χρονιά δείχνει ποιο όριμο αλλά και βελτώνεται και σε υπηρεσίες που προσφέρει στο μουσικόφιλο κοινό.
Θα θεωρήσω πολύ καλό το ότι δεν περίμενα πάνω από πέντε λεπτά για τουαλέτα και δέκα λεπτά για μπύρα γιατί οι διοργανωτές αυτού του φεστιβάλ δείχνουν ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπους που πληρώνουν και όχι με ζώα...
Σίγουρα δεν ήταν όλα τέλεια όπως το επίπεδο του ήχου που στο main stage ήταν υπερβολικά δυνατό σε σχέση με τον χώρο με αποτέλεσμα να παραμορφώνει τον ήχο.
Επίσης το ότι στις 12:30 δεν υπήρχε μπύρα στα μπαρ ήταν άλλο ένα αρνητικό για ένα φεστιβάλ που τραβάει μέχρι τις 5 το πρωί.
Δυστηχώς την Παρασκευή δεν κατάφερα να πάω και το Σάββατο προσπάθησα να δω όσα περισσότερα συγκροτήματα μπορούσα .
Από αυτούς θα ξεχωρίσω τα παρακάτω χωρίς η σειρά να λέει κάτι.

Mogwai γιατί είναι μια super μπάντα που μέχρι στιγμής με έχει αποζημειώσει όσες φορές τους έχω δει. WhoMadeWho λίγο μετά τους Μogwai ίσως σε λάθος timing από τους διοργανωτές αλλά μια πολύ καλή  παρουσία.Οι Thee Oh Sees ενώ στα πρώτα τους κομμάτια με κούρασαν μετά έπαιξαν αρκετά καλά με αποτέλεσμα να μου αφήσουν μια πολύ καλή αίσθηση. Ευχάριστη εκπληξη για μένα οι Acid Baby Jesus μια ωραία ψυχεδελική μπάντα που μου κράτησαν το ενδιαφέρον.
Απογοητευση απο Ariel Pink θα μπορούσαν να έπαιζαν οι WhoMadeWho την ίδια ώρα και Andy Scott υπερολικά μονότονος...

Επείδη ο υπογράφον είναι και προχωρημένης ηλικίας μετά από τους WhoMadeWho την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια και πόνους στην πλάτη οπότε δεν έχω άποψη για τα υπόλοιπα session.

Ελπίζω να συνεχίσουν οι καλές προσπάθειες για καλά Φεστιβάλ στην Ελλάδα ...

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Atlas Bound -Landed on Mars

Αν ψάχνεται soundtrack να συμπληρώνει τις καλοκαιρινές βόλτες να συμπληρώνει τον ήχο από τα κύματα με τον ήλιο να σας καίει νομίζω πως το βρήκατε.
Οι Αυστραλοί Atlas Bound με ένα υπνωτικό ρυθμό κυκλοφορούν ένα νέο κομμάτι για καλοκαιρινά αραλίκια...Έτσι όπως πρέπει χαλαρά.

Αν και δεν έχουν κυκλοφορήσει ολοκληρωμένη δουλειά ακόμα,την περιμένουμε μέσα στο 2015, έχουν δώσει πολλά καλά δείγματα μέσα από το soundcloud.
Αίσθηση μου πως είναι ένα ντουέτο που θα το ακούσουμε ξανά στο μέλλον. 

Καλό καλοκαίρι να έχουμε...