This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Mother Mother - Reaper Man






To pop rock συγκρότημα "Mother Mother" από το Βανκούβερ
 επιστρέφει με το καινούργιο του album “Very Good Bad Thing “ αργότερα αυτό το φθινόπωρο, αλλά μας  δίνουν μια γεύση του τι να περιμένουμε με το "Reaper
 Man."


 Από όσο φαίνεται είναι ένας σκοτεινός, synth ήχος που
 γιορτάζει το καλό στο κακό - το οποίο, σύμφωνα με το συγκρότημα " involves
 killing things, messing up the streets and going to the grocery store without
 clothes on. ".


Very Good Bad Thing θα είναι  στα ράφια των δισκοπωλείων (όπως λέγαμε παλιά)
στις 4 Νοεμβρίου από την  Universal.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου