This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Τα 13 καλύτερα μου για το 13

Η μουσικές επιλογές είναι σαν την σπανακόπιτα σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι.

Έτσι η λίστα με τα δικά μου 13 καλύτερα album για το 2013 είναι κάτι εντελώς προσωπικό και αντιπροσωπεύει την στιγμή που μου ήρθαν στα χέρια μου και κατά πόσο κόλλησα μαζί τους.

Είμαι σίγουρος πως πολλοί δίσκοι περάσαν στην προσωπική μου αφάνεια γιατί ήρθαν σε λάθος χρόνο και τόπο.

Χωρίς να σχολιάζω το πώς τι και γιατί οι 13 επιλογές μου για το 2013.

13.DAFT PUNK – Random Access Memories






12. CAPITAL CITIES – Tidal Wave Of Mystery







11. LORDE – Pure Heroine






10. Amason-amason EP
Amason - EP, Amason




9.UNKNOWN MORTAL ORCHESTRA – II





8.OF MONTREAL – Lousy with SylvianBriar




07 The National - Trouble Will Find Me




06.James Blake – Overgrown




05 Sigmataf-Τι κάνει σε είσαι να;εδώ


04. Nick Cave And The Bad Seeds – “Push The Sky Away”

NICK CAVE & THE BAD SEEDS - Jubilee Street







03.Portugal. The Man - Evil Friends





02.ARCADE FIRE – Reflektor




 01.Atoms For Peace – “AMOK”





Αυτά λοιπόν και καμιά 20αρία album ακόμα που εχάσαν μια θέση στην 13άδα στο παραλίγο.


Καλή μουσική χρονιά σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου