This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Chinawoman - Woman is Still a Woman

Η Michelle Gurevich Καναδή με Ρωσικές ρίζες είναι γνωστή ως Chinawoman.



Την είχα ακούσει το 2010 με το Russian Ballerina από τον 2ο δίσκο της "Show me the face".



Αργότερα το κομμάτι χρισημοποίηθηκε και σε διαφήμιση γνωστής εταιρίας κινητών.



Ο καινούργιος της δίσκος "Let's Part in Style " είναι πραγματικά μια πολύ καλή δουλειά με κορυφαίο κομμάτι το Woman is Still a Woman..














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου