This Blog

This Blog have been born because I love good music.
I don’t like the music industry recommendations, only good music recommendations.I like music and I believe that the music is one ,you can call it indie rock,pop,funky,soul, hiphop,R&b we just call it good music.



Enjoy my selections .

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

The Underground Youth - Masquerade

Οι The Underground Youth είναι από το Manchester και δημιουργήθηκαν το 2009
Ο ήχος τους είναι σκοτεινός και ψυχεδελικός με σαφείς επιρροές από Velvet Underground και Jesus and Mary chain.
Είναι ο ήχος που θες για μοναχικά χειμωνιάτικα βράδια με πολύ αλκοόλ.
Το κομμάτι Masquerade είναι από την τελευταία τους δουλειά "The prefect enemy for god" που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο από την Fuzz Club Records.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου